Recent Posts

Pages: [1] 2 ... 10
1
Random Randomness / Re: Everyday Accomplishments
« Last post by Pam-the-Lamb on January 14, 2019, 19:56 »
 It's nothing massive but I got my first Victory Royale today on Fortnite in solos!

 Kinda kicking myself because I've avoided solos, duos, and squads because they're stressful sweat-fests but then I went and won my second solo game. Like, I could have had an umbrella glider ages ago lol.
2
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by Milsap on January 14, 2019, 13:01 »
Quote
Ahhhhh! Real ales are probs my fave to do pour ngl have you tried anything from Boss Brewery?

I haven't. I used to spend a lot of time in the Black Country Arms as a student and they did an IPA with blueberries in it. Can I get it now? Can I balls.
3
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by Pam-the-Lamb on January 13, 2019, 04:22 »
lmao the reddit drinking community

dude with seborrheic dermatitis beard hair: hey bros, finished my toenail schnapps. tasting notes......aged gouda, cold sore scabs, pizza hut oil spray,....
reddit community: oh how innovate (upvote upvote)
some girl with like a zelda username: hey guys is it too late to add some light malt and hops when 1º is done? forgot to add them and want bit more of a bigger FG. its a toucan coopers canadian golden but wanting to add 1kg of light malt and 20g of fuggles if poss
reddit community: UGH IF YOU DONT KNOW WHY ARE YOU BOTHERING TO BREW. (downvote downvote)   

 Could lowkey imagine that lol "the beard dandruff gives it a certain zest that you tastlets can't grasp" with the next post being some dude making a mustard gas IPA and everyone's like "yeh go for it bro" *tips IPA*.

 
hey yeh!!!!!!!!!! you make a good point, they literally are!!!!!!!!!!!!!!!!! people dunk on the pumpkin spice ppl (including me) but "corn and plum" IPAs are literally no different!!!! they just get away with it for the usual obvious reasons,

 We serve canned IPAs at work and tonight, for the first time, I found a megatonne of empty IPA bottles/cans (I had to restock a tonne) but all the bottles were outside for vape privileges so they're defo the same aha

 
lmao what was worse the fact it was an entire bottle or that it was Jim Bean. or both

 ahhh it's not too bad! The name tho was pretty tragic ngl it was Aldi's "Clarks" which idk about you gives me flashbacks to those "back to school" shoe adverts which always made my anxiety go up to 11 lol. Drinking an entire bottle with ginger ale permanently put me off ginger though aha

I'm a real ale kind of guy, which has a certain type of irony attached.

 Ahhhhh! Real ales are probs my fave to do pour ngl have you tried anything from Boss Brewery? Always wanted to try them but whenever I'm up for it there's only Pecker Wrecker or something with a really bland label.



 Soz for late replies #ladz I've been ill so I've just been lurking. Did a decent amount of reading tho, has anyone read 'I Am Legend' it's such an improvement from the film ngl it was pretty good. Like the film doesn't really do the book justice. In all honesty, I didn't realise the baddies were vampires until I read the book.

 Bought the D&D starter set with intentions of being a DM but I can't find any of my fellow nerds to play with.

 
4
Random Randomness / Re: Everyday Accomplishments
« Last post by The name master on January 12, 2019, 19:47 »
Got an Alakazam in Pokemon Red and an Golem in Yellow through trading. (Yes I have two gameboys, two games and a link cable

Will get a Machamp and Gengar in Yellow as well.
5
Random Randomness / Re: Everyday Accomplishments
« Last post by Milsap on January 11, 2019, 13:50 »
YouTube payday!

I mean, it's not Pewdiepie levels of AdSense revenue, but it'll do...
6
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by Milsap on January 11, 2019, 13:49 »
Quote
milsap drinks strongbow shandies foreverially, permenant palete of a 14 year old and loving it, as he has his lynx africa deoderant that he eats for dinner,

I'm a real ale kind of guy, which has a certain type of irony attached.
7
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by The name master on January 09, 2019, 20:07 »
Trying to log in to discord here, but it won't load.
8
thanks for reading my blog post everyone ^____^

it was a cool blog post. i dont know if this is a good thing to say to this because i dont really Get Things lol but i liked reading it and its always good to see u!!!!! im thinking most of that post is hopefully good stuff moving away from bad stuff and if not i will like put flowers in my cauldron and spell it good, either way it will be a regenerative and positive Imbolc, so mote it be,

have you joined USDAW or your job's equivalent????....if ur wages are thick enough i guess but yeh ppl there will not let you know about it or yell about it a lot b/c it directly contravenes managements mission statement which is "boss people around and be power thrills the mall cop.".

im trying to do a lot less of my huuuuggeee aggressively unsolicited advice posts at people these days after they post stuff cos elsewhere on the internet ive picked up its an annoying thing, & im trying to keep it brief if i do, but in this case i have to ask cos i made a bunch of mistakes in my ~7 year retail career and i wanna be like "noooooooo" all bodyguard diving to save ppl, rather than me just sit here and turn into sasuke burnout of retail instead. so yeh apologies for being lefty pinko belly beth a bit

(sips gin loudly while holding the bottle so you know its gin im drinking and not water or vodka or some other prole drink) this guys just mad that he didnt really "get" neutral milk hotel's music (chuckles smugly) if he even knows who that is (sips gin louder than before)

milsap drinks strongbow shandies foreverially, permenant palete of a 14 year old and loving it, as he has his lynx africa deoderant that he eats for dinner,

life is stressful again
I’m coming to the end of my First Real Job next month and need to start looking for a new one but I can’t decide what I wanna do with my life. I’ve been in this nice lil happy bubble for the past year and now it’s going to pop.
part of me wants to go back and do a masters in something design related but another part just wants to get a job and keep climbing that ladder!!
The problem is my self esteem/confidence etc etc is awful just now so it’s putting me off even applying for anything in the first place (i have had emoji posting privelidges revoked for some reason so soz for taking it out of this post)
like on the plus side I’ve designed so much in the past year and def have enough to fill and revamp my portfolio, it’s just... fear I guess???

anyways I’d forgotten I was still even on this site and haven’t posted for like 2 years

hello im glad to see youre still about!!!!! i hope apart from the other stuff youre doing ok,

im still trying really hard not to do the Unwarranted Advice thing from above but i want to say you could possibly try speaking to MIND if you havent done already if headstuff is Proper gettin in the way of ur next step. there might be some Work charities like ones that help you get to work if you have X nerd problem or whatever locally???? idk if MIND would know or ur local council directory would have them. but in case that was a thing you might feel you need.

anyway yeh just do ur best and the good triple goddess will provide!!!! i believe in u
9
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by Inferna on January 07, 2019, 20:03 »
life is stressful again
I’m coming to the end of my First Real Job next month and need to start looking for a new one but I can’t decide what I wanna do with my life. I’ve been in this nice lil happy bubble for the past year and now it’s going to pop.
part of me wants to go back and do a masters in something design related but another part just wants to get a job and keep climbing that ladder!!
The problem is my self esteem/confidence etc etc is awful just now so it’s putting me off even applying for anything in the first place 🙃
like on the plus side I’ve designed so much in the past year and def have enough to fill and revamp my portfolio, it’s just... fear I guess???

anyways I’d forgotten I was still even on this site and haven’t posted for like 2 years
10
Random Randomness / Re: first world problems
« Last post by sylar on January 07, 2019, 16:07 »
Botanicals and pretentiousness. Gin is the avocado of alcoholic drinks.

(sips gin loudly while holding the bottle so you know its gin im drinking and not water or vodka or some other prole drink) this guys just mad that he didnt really "get" neutral milk hotel's music (chuckles smugly) if he even knows who that is (sips gin louder than before)
Pages: [1] 2 ... 10